četvrtak, 12. svibnja 2016.

New in :)


Bok svima!

Odmah na početku željela bih se ispričati zbog dužeg izostanka s bloga, bila sam u završnoj fazi pisanja i obrane diplomskog pa se sve vrtilo oko toga... Sad je sve to napokon iza mene, jeeeeee, sad sam magistrica i ponovo se mogu posvetiti pisanju... i traženju posla hehehe!

A sada bih Vam pokazala što se novoga u zadnje vrijeme našlo kod mene :)

Početkom mjeseca stigao mi je i jaaaako me iznenadio Avonov paketić pun divnih proizvoda!


Avon

Ovdje kao što vidite stvarno ima svega: Parfem Summer white, nutraeffects BB krema, sjajila, nutraeffects gel za čišćenje lica i nešto što me posebno oduševilo - Gel shine lakovi u četiri nijanse! Mislim da će slijedeći post biti upravo o njima :)

Prošlog mjeseca napravila sam narudžbe s iHerba i nakon 3-4 tjedna počeli su stizati paketići :D :D
Evo što sam tamo utržila haha!


iHerb

U mojoj košarici su se našli: Pacifica maramice za čišćenje lica, Thayers tonik, ELF Prism paleta sjenila i ELF bronzer

RT

Real Techniques Bold metals colection kistovi koje sam čekala, čekala i napokon dočekala i ugrabila ih hehehehehe! Ima još!

RT
Ufff, predivni su, možda ih naručim još! :D :D

Na prijedlog nekoliko blogerica, kupila sam si i Make up factory mat ruž.

Make up factory

I na kraju... I ptice na grani znaju da nam je u Kozmo stigao novi brand Physicians formula! Ja sam oduševljena ponudom, a za prvu kupovinu sam si odabrala ovo:


Physicians formula
Dakle, bronzer i nekakav tuš-serum. :)

Zasad je to sve... Neki proizvodi su već na isprobavanju i korištenju i jako sam zadovoljna! Ako ćete naručivati s iHerba možete iskoristiti moj kod za popust DGT943 ili samo kliknuti na link. Slobodno me pitajte o naručivanju s ove stranice :D :D

Što Vam se od ovih noviteta najviše sviđa i što biste voljele isprobati? Pratite me na Instagramu i lajkajte moju Facebook stranicu

Veeeeliki pozdrav!!!



2 komentara:

  1. Mene zanima više o naručivanje s te stranice.
    Sve blogerice pišu da naručuju pa eto.. zanima me vise.

    OdgovoriIzbriši