subota, 21. svibnja 2016.

Avon NutraEffects BB krema recenzija

Danas Vam pišem o jednom proizvodu koji mi je stigao početkom mjeseca i od tada ga svakodnevno koristim. Riječ je o novosti iz Avonove NutraEffects linije za njegu kože - NutraEffects BB kremi.



Krema ima dvije varijante: regularnu i mat. Sadrži SPF 15 što je odlično za nadolazeće dane kada će nam svima trebati zaštita od sunca. Može se naći u dvije nijanse: light i medium. Dolazi u količini od 30 ml. Promotivna cijena: 45,00 kn.


Ambalaža je vrlo praktična, dakle to je tubica od 30 ml iz koje se istiskuje potrebna doza kreme. Osobno su mi ovakve tubice najdraže.


Avon za ovu kremu kaže:
Zahvaljujući izvanrednoj snazi sjemenki chie i rajske ptice, odmah prekriva nesavršenosti i njeguje kožu dajući joj zdraviji i svježiji izgled. NutraEffects BB kreme, kao i svi proizvodi iz te linije, 100% su testirane na alergije, ne sadrže parabene, ftalate i bojila. 
NutraEffects BB krema ujednačava ton kože, daje ujednačenu pokrivenost, umanjuje vidljivost nedostataka, hidratizira kožu i daje joj osvježavajući izgled. Mat BB krema umanjuje i vidljivost pora, matira i njeguje, te je postojana tijekom cijelog dana.



Na pakiranju možete vidjeti sastav ovog proizvoda...



E sada ću malo o tome kako sam ja doživila ovaj proizvod... hehehe! Dakle početkom mjeseca na moju adresu stigla je vrećica s puno proizvoda, među kojima se našla i ova krema. Mojoj sreći nije bilo kraja!
Dobila sam regularno izdanje BB kreme, nijansu light.

Obožavam BB kreme, one su moj MUST HAVE proizvod jer mi se često ne da nanositi tekuće podloge pa se lijepo na brzinu namažem BB kremicom :)
Ovaj proizvod sam koristila svakodnevno i mogu reći da sam jako zadovoljna! Inače imam normalnu do mješovitu kožu na kojoj se nekad istaknu suhi dijelovi. Ova krema prelijepo sjeda na moje lice te ga hidratizira. Kao što i obećava, ujednači mi ten te prikrije crvenilo na licu. Trajnost na mom licu je otprilike 5 sati. Vrlo mi je bitno da mi ne ističe suhe dijelove. Nakon što stavim ovu kremu, lice mi ima onaj zdravi sjaj. I da, krema ima miris koji meni čak i odgovara, no brzo nestane tako da nema problema ako slučajno ne volite mirise u kremama.

Da daaaa, puno pohvala, ali sada moram reći i nedostatke... Dobro, samo jedan... Malo mi smeta što je ova BB krema dostupna u samo dvije nijanse. Ja imam nijansu light i mislim da je dosta tamna te da svjetlijim curama od mene neće odgovarati. Ja nisam jako svijetle puti ali nekad mi se činilo da bi mi odgovarala mrvicu svjetlija nijansa.Možda će u budućnosti Avon proširiti ponudu nijansi...
 



I za kraj dvije slike na kojima se vidi nijansa i kako se lijepo umasira i stopi s kožom.

Drage moje, meni je jako drago što imam ovu BB kremu jer mi stvarno pomaže da moja koža izgleda zdravije. Koristite li je i Vi ili je možda planirate naručiti? Kako Vam se sviđa? Ukoliko još niste, lajkajte moju Facebook stranicu A je to makeup i pratite me na Instagramu a_je_to_makeup

Veeeeliki pozdrav!

2 komentara:

  1. A baš sam mislila uzeti tu kremu.
    Ali i light nijansa mi je pretamna. Sudeći po slikama.

    OdgovoriIzbriši