petak, 27. svibnja 2016.

iHerb naručivanje

Bok drage moje!

Jedna draga čitateljica rekla je da bi voljela čitati o naručivanju s iHerb-a, pa sam se zato u ovom postu odlučila pisati upravo o tome.
Mogu se pohvaliti da sam sa ove stranice naručivala više od 20 puta i svaki put je sve stiglo u savršenom stanju!


iHerb je internet dućan u SAD-u za kozmetiku, dodatke prehrani, prirodnu i organsku hranu, stvari za osobnu higijenu, mogu se kupiti proizvodi za kućne ljubimce i razni drugi suplementi. Ja obožavam kupovati sa ove stranice zbog niskih cijena, raznih popusta i dosta niske poštarine. Poštarina ovisi o težini paketa, što je paket teži to je poštarina veća. Meni je najčešći iznos poštarine 4$. Na iHerbu se svake srijede mijenja nekoliko brendova na koje se dobiva dodatni popust od 20%.


Da biste mogli početi kupovati potrebno se registrirati (Create an account). Nakon što ostavite mail adersu i lozinu, moći ćete ući na svoj račun. Shopping kreće tako da pronađete što želite i ubacite u košaricu. Proizvode možete tražiti po nekoliko kriterija: upisati u tražilicu, po brendovima ili po vrsti samog proizvoda (suplement, ljepota, namirnice, djeca itd.) Kad su željeni proizvodi u košarici, trebalo bi zaključiti kupovinu na Proceed to Checkout. Nakon toga trebate ostaviti podatke za isporuku narudžbe (ime, prezime, adresa, grad...) i podatke o kartici ako želite platiti karticom. Od nedavno je iHerb uveo jednu odličnu stvar - plaćanje Paypallom! :) :) :) Tako možete biti sigurni da ništa neće poći po zlu!

Kod prve kupovine možete ostvariti popust od 5$ korištenjem mojeg koda DGT943 ili odlaskom na ovaj link: http://www.iherb.com?rcode=DGT943 ili klikom tu: klik
Novost je da od svake narudžbe dobivate 10% iznosa na svoj iHerb račun koje možete potrošiti pri sljedećoj narudžbi.

Nakon što obavite prvu kupovinu i Vi dobivate svoj kod i dijelite ga dalje, te svaki put kad ga netko iskoristi dobivate dolare kao nagradu (postotak od njegove ukupne kupovine). Tako da je super što prvo skupljate dolare a onda ih trošite :D :D :D Stranica je jako pregledna za snalaženje i naručivanje.

Meni najčešće paketići stignu u roku od 14 dana, nekad brže, nekad kasnije ali nikad se nije dogodilo da nešto nije stiglo. Ukoliko se dogodi da Vam narudžba ne stigne ni nakon mjesec dana, javite im se preko njihovog servisa za kupce i moguće je da Vam vrate novce. Isto tako ako Vam nešto stigne oštećeno ili ako nešto nije u redu s naručenim proizvodom. Proizvodi u paketu su uvijek zaštićeni, a proizvodi u tekućem stanju su vijek u dodatnim zip vrećicama tako da nema straha od prolijevanja. Često se dobije i nekakav poklončić (kemijska olovka, bločić, bookmarker itd.)

I na kraju, jedino na što vrijedi pripaziti je carina. Poželjno je naručivati do iznosa od 160 kuna da biste bili sigurni od carinjenja. Ja uvijek riskiram pa naručujem pakete do iznosa od 30$ i nikad nije bio problema :D :D :D :D Najsigurnije je do nekih 26$, ali na Vama je da odlučite.

Ja Vam ovu stranicu iskreno preporučam! Neki od mojih najdražih proizvoda su Real Techniques kistovi koji su tamo najpovoljniji, zatim Physicians formula - nedavno dostupno i u Hr, Ecotools kistovi, Derma E, Sibu, Pacifica, Neutrogena itd. Ima puuuuno lijepih stvari :)

Ako imate pitanja ili Vam nešto nije jasno, slobodno me pitajte! Naručujete li i Vi s ove stranice ili tek planirate započeti? Koji su Vam najdraži proizvodi? Ukoliko još niste, lajkajte moju Facebook stranicu A je to makeup i pratite me na Instagramu a_je_to_makeup

Veeeeeeliki pozdrav!



2 komentara:

  1. Super članak. Vrlo koristan.
    E sad se mogu odvaziti na narudžbu.
    Nismo nikad ni bila na toj stranici ali svakako ću ići.

    OdgovoriIzbriši