utorak, 15. prosinca 2015.

Testerbox #2

Toliko sam uzbuđena zbog novog Testerboxa da sam Vam se odmah tu morala pohvaliti što sam dobila u svojem!
Prvi Testerbox bio je po meni dosta dobar, ali mislim da ga je ovaj dobrano nadmašio...
Dakle, prvo moram pohvaliti točnu i brzu dostavu. Prije nego je došao paket, stigla mi je poruka sa informacijom u koje će točnom vremenskom intervalu biti dostavljen. Kao da to nije dosta, dostavljač je zvao na kojoj definitivno lokaciji želim preuzeti pošiljku. 
Kada sam preuzela paketic, bio je kao i prošli upakiran u zaštitnu crnu kutiju.


Kada sam je otvarala, očekivala sam još jednu crnu kutijicu kao što je bila prošla... Gadno sam se prevarila, naišla sam na najslađu kutijicu i dizajn koje sam ikad vidjela! Gledajte ovu slatkoću!




Predivan ali preeeediiiivaaan dizajn! Totalno u skladu sa blagdanskim razdobljem koje nam stiže i u Božićnom duhu.
Brzo sam otvorila ovaj bombončić da vidim što se nalazi unutra!


Ma divotaaa! Ovaj put sadržaj je omotan u crni papir s crvenom vrpcom. Tu je i kartica s natpisom Žene su kao pahuljice-svaka je posebna na svoj, prekrasan način.
Sa druge strane kartice nalazi se popis i opis proizvoda koje je bilo moguće dobiti u Testerboxu.

A ovo su proizvodi koje sam ja dobila:


Aura Glorious Cheeks rumenilo, full size. Cijena za 5g: 28,99 kn.


Bell Fashion sjajilo za usne, full size. Cijena za 5,5g: 23,99 kn.


Nicole cosmetics lak za nokte, full size. Cijena za 11ml: 20,00 kn.


Subrina Professional PHI Repair maska za kosu, 150ml. Cijena za 500ml: 75,00 kn.


Ducray Extra-doux šampon za čestu upotrebu 75ml. Cijena za 300 ml: 83,23 kn.


Uriage Aquaprecis balzam 2x3ml. Cijena za 50ml: 229,00 kn.



SVR Hydraliane Bogata krema 2x2ml. Cijena za za 40ml: 99,00 kn.



Mizon Water volume EX krema za lice 2ml. Cijena za 100ml: 115,00 kn.



Mizon All in one Snail repair cream 2ml. Cijena za 75ml: 240,00 kn.

I to je to! Ja sam ODUŠEVLJENA ovim proizvodima i veseli me isprobavanje istih! Dobila sam 3 full size proizvoda! Mislim da je omjer plaćenog i dobivenog odličan i da se stvarno isplatilo kupiti Testerbox. Cijena je 100,00 kuna. Ukoliko želite naručiti Testerbox za Siječanj, posjetite njihovu službenu stranicu: http://tester.hr/box

Što Vi mislite o Testerbox-u? Jeste li kupile svog za prosinac? Što ste dobile? Sviđaju li Vam se ovi proizvodi? Pišite mi sveeee!!!

Cmoki cmoki

2 komentara:

  1. Rumneilo i Reapir su mi super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Repair je stvarno odličan! Isprobala sam, od njega je kosa mekana i predobro miriše :)

      Izbriši