četvrtak, 24. prosinca 2015.

BELL FASHION COLOUR sjajilo za usne

Danas Vam donosim svoje utiske o jednom divnom sjajilu za usne koje mi je stiglo u Testerboxu za prosinac. Radi se o Bell fashion colour sjajilu, moja nijansa je 403. Točno su pogodili jer bih tu nijansu i sama izbrala!

Bell kozmetiku možete kupiti u Kozmu gdje o njoj kažu: Brend Bell osnovan je 1983. godine u Poljskoj te je u rekordnom roku osvojio pripadnice ljepšeg spola i postao vodeći poljski kozmetički brend. Danas je prisutan na više od 30 tržišta u svijetu te posjeduje najsuvremeniju opremu za proizvodnju vrhunske šminke. 
Najnoviji modni trendovi, kvaliteta i pristupačna cijena odlike su Bell kozmetike čiji vlastiti profesionalni laboratorij za proizvodnju ponosno ističe kako njihovi proizvodi nisu testirani na životinjama. 
Bell u svojoj ponudi nudi široku ponudu proizvoda: ruževe, sjajila, olovke za usne i oči, maskare, tuševe za oči, sjenila, pudere, rumenila, lakove za nokte.


Sjajilo dolazi u 5 nijansi, sadrži 5,5 g i cijena mu je 23,99 kn.

Opis iz Testerbox-a: Sadrži sastojke koji intenzivno štite i vlaže Vaše usne. Poseban sastojak je i modificirana mineralna glina koja je dodana u formulu te garantira dugotrajnu i pravilno raspoređenu boju usana. Nadodani sastojci također obećavaju inenzivni sjajni efekt boje.Fashion Colour sjajilo za usne u sebi sadrži i zlatnu maglicu koja će osigurati intrigantan izgled Vama I Vašim usnama.Zbog posebno oblikovanog aplikatora, uporteba Fashion Colour sjajila za usne je posebno ugodna i precizna.
 
Na slici je moj primjerak, dakle roskasta nijansa 403 sa sjajnim česticama. Ambalaža je klasična za sjajila, ima dosta precizan aplikator koji pravilno rasporedi proizvod po usnama. Nakon što ga nanesem, usne su malo ljepljive ali ne previše kao kod nekih sjajila. Jednim premazom dobijem željenu boju. Ja ga volim nanositi iznad ruževa da im da malo sjaja. Ovaj proizvod neće preživjeti obrok ali u tome je najveća fora ovog proizvoda! Naime, on će i dalje zbog svojih sastojaka ostati prisutan i štititi usne. Meni na usnama ostane osjećaj ko da su namazane balzamom.

Swatch na svijetlu.

Na slici možete vidjeti kako izgleda na mojim usnama. Samo ih blago oboji i da sjaj, a kasnije ih njeguje.
Krajnji dojmovi: osobno nisam očekivala puno od ovog sjajila, no pozitivno sam iznenađena. Boja je predivna, sjajne čestice ne dolaze previše do izdražaja, no kod mene najveći plus dobiva zbog hidratacije koju pruža mojim usnama.Sve u svemu, od kad sam ga dobila, svakog dana je na repertoaru!

Ako Vam se sviđaju moje objave, posjetite i lajkajte moju Facebook stranicu A je to makeup

Jeste li Vi isprobale ovakvo sjajilo? Koju nijansu imate? Sviđa li Vam se? Pišite miiiii!

Cmok cmok

Nema komentara:

Objavi komentar