četvrtak, 26. ožujka 2015.

Empties #1

Bok svima!

Nakon što sam neko vrijeme vrijedno skupljala proizvode koje sam potrošila, došao je trenutak da Vam ih pokažem. Nakupilo se dosta toga, ima i preparative i dekorative...

O svakom potrošenom proizvodu dati ću kratak osvrt jer mislim da bi bilo dobro da znate moje mišljenje, tako i ja volim znati mišljenja blogerica u ovakvim postovima.

Krenimo:

Kao što vidite, paketić je popunjen i nisam više imala gdje utrpati prazne proizvode hehe...

Ovako to izgleda kad se izvadi iz kutije... Hmm, ima dosta toga, drago mi je da sam nešto i potrošila :)

Kerastase šampon i regenerator za normalnu i lagano suhu kosu. Uff za ove proizvode imam samo riječi hvale! Ovo je za moju kosu najbolje što sam do sada probala. Jedini problemčić je to što su dosta skupi... Inače preporučam svima!

Ne znam koja micelarna mi je bolja, Garnier ili Loreal... Stvarno su odlične i dobro odrađuju svoj posao! Možda mi je Lorealova mrvicu draža, bez nekog posebnog razloga :) I jaaako mi dugo traju.

Već godinama koristim Rexona Sexy dezodorans i svaki put kad bih probala nešto drugo, pokajala bih se... Ovo čudo predivno miriše i trošim ih ko luda hehehe!

Ove trakice naručila sam s iHerba. Prvo korištenje sam zeznula i nisu imale nikakav učinak a drugi put su dale lijepe rezultate. Trakice su izvukle dosta mitesera.

Gucci Guilty - ah, što reći? Predivan miris, uspjela sam ga potrošiti nakon duuugo vremena.

Veet krema za uklanjanje dlačica - ni sama neznam koja mi je ovo po redu tubica, obozavam ovu kremu, koža je poslije nje glatka i bez ikakvih reakcija. Koristim ju za depilaciju nogu. Sad ćete reći da je to čudno ali stvarno nemam potrebe za britvicom jer na nogama imam par dlačica a ova krema ih odlično ukloni :) :) :)

Lolete blazinice - odlične blazinice, mekane i nježne za lice.
Simply Venus 3 britvice - još jedan proizvod kojeg konstantno kupujem, za mene najbolji omjer cijene i kvalitete.

Physicians Formula Organic wear maskara - za ovu maskaru sam imala jako velika očekivanja a nije mi ponudila ništa! Presuha, lijepi trepavice, ne izdužuje ih i na kraju izglaedaju jadno... Bacam je nakon trećeg korištenja jer ne mogu trpiti tako loš proizvod. A ima jako dobre recenzije... :( :(

Essence I love extreme maskara - jedna od omiljenih, uvijek ju moram imati u zalihi. Ova maskara je čudo, moje trepavice izgledaju predobro s njom, daje im volumen i dužinu, ma savršenstvo!

Max Factor Wild mega volume - sve što sam napisala za Physicians Formula maskaru vrijedi i za ovu. Jednako loša!

Benefit They re real maskara - jaaaako dobra maskara, trepavice su uvinute, izdužene i imaju volumen. Rado bih je ponovo kupila ali cijena je dosta velika...

e.l.f. gel za obrve - dobar proizvod, već imam drugog u zalihi. Ima i boljih ali ovaj je solidan za svoju cijenu i kod mene dobro obavlja posao.

Manhattan eyeliner - Ne sviđa mi se, jako brzo se osušio. Kist mi je predebeo.

Artdeco baza za sjenilo - odličan proizvod, sjenila čini pigmentiranijima i dugotrajnijima. Moram ga baciti jer sam ga bila zagubila pa se nakon godine dana kad sam ga pronašla već počeo sušiti :(

s-he jumbo olovka - ova je u ljubičastoj boji, nije me baš oduševila, nakupljala se u kapcima ko luda. Na kraju mi je pala na pod pa sam ju odlučila baciti. Ne bih ju više kupila.


Napokon sam stigla do kraja, nadam se da Vas nisam udavila s previše proizvoda. Već imam kandidata za sljedeći empties post. Počela sam više trošiti a manje kupovati. Možeš mislit hahaha, to se nikad neće dogoditi!
Pišite mi jeste i Vi isprobale neke od ovih proizvoda, što mislite o njima? Ako Vas zanima nešto vezano za ove proizvode a nisam napisala, slobodno pitajte :) :)


Vaša love!makeup 










2 komentara:

  1. Physicians Formula maskara mi je na WL. Nisam znala da je suha. Sad me još više privlači :D. Više sam tip od suhih maskari i budu mi najdraže kad malo ostare :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda je ova maskara prava za tebe, meni nažalost nije odgovarala :)

      Izbriši