srijeda, 4. veljače 2015.

New in #1 - online kupovina :)

Pozdrav svima!

Obožavam online kupovinu, volim onaj osjećaj isčekivanja paketića... Pa kad paketić stigne... uff... otvaranje, vađenje proizvoda... Ma znate sve hehe! Uglavnom, u siječnju sam se odlučila na kupovinu sa stranice Beautybay. Zapilila sam kupiti jedan lak za nokte i pronašla sam ga samo na ovoj stranici i odluka je pala :) Poštarina je besplatna i to me baš razveselilo!
Redovito naručujem i sa stranice iHerb.com pa ću Vam pokazati što mi je stiglo s tog odredišta :)

Nakon što sam obavila kupovinu na Beautybay-u, u roku od tjedan dana poštar mi je donio paketić.
Jedva sam dočekala da ga otvorim hehhehe!

 Unutra su bila dva proizvoda.


China glaze lak za nokte. Fifth Avenue - predivna nijansa za jesen-zimu. Cijena mu je bila 7.16 funti.

Kao sto vidite nijansa je bas krasna :)


EOS Smooth Sphere Strawberry Lip Balm. Ovo čudo predivno miriše i ima okus po jagodama :D Cijena mu je bila 5.52 funte.

Slijedeći mi je stigao paketić s Iherba. Mislim da mi je ovo već dvanaesti paketić s te stranice... Do sad su mi svi stizali uredno i na vrijeme, nikad mi se nisu zagubili i nikad nisu bili carinjeni.

Evo što je stiglo u paketu:


E.L.F. Cosmetics, Eyeshadow C Brush - kist za nanošenje sjenila
Bdellium Tools, Studio Line, Eyes 755, Smudge Brush
Bdellium Tools, Studio Line, Face 945, Contour Brush


E.L.F. Cosmetics, Eyelid Primer, Nijansa Sheer
E.L.F. Cosmetics, Wet Gloss & Brow Clear Mascara, Crystal - ovo mi je drugo pakiranje ovoga gela.


E.L.F. Cosmetics, Lip Exfoliator, Clear - ovo je neka vrsta pilinga za usne.


E.L.F. Cosmetics, Studio Matte Lip Color, Nijansa Tea Rose



U isčekivanju sam još nekoliko paketića, tako da ubrzo možete očekivati još ovakvih postova s novitetima.
Ako još niste, savjetujem Vam da bacite pogled na iHerb.com, svašta ćete tamo naći i postati ovisni, kao i ja ;) I da, ako se odlučite na kupovinu, dobro će Vam doći kod za popust kod prve kupovine DGT943 ili klik na link: http://www.iherb.com?rcode=DGT943

Sviđaju li Vam se ovakvi postovi? Kupujete li često online i koje su Vam omiljene stranice? Želite li možda recenziju nekog od ovih proizvoda?

Vaša love!makeup

4 komentara:

  1. Baš me zanimaju EOS balzami, svi ih hvale no strah me kupiti jer meni ne pomaže ništa osim Melema :/ Ja si isto razmišljam o narudžbi sa iHerba, baš bi neke E.L.F. proizvode (i ovaj matte lip colour) :) Znaš li koliko posto je popust na prvu kupovinu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pri prvoj kupovini na iHerbu može se ostvariti popust od 5$ (kupovina do 40$) i popust od 10$ (kupovina preko 40$). iHerb je najbolji za kupovanje E.L.F. proizvoda jer su tamo najjeftiniji i nigdje se ne mogu naručiti za nižu cijenu. Tako da svakako preporučam!

      Izbriši
  2. Ja sam vidjela da svi (iskljucivo) uz HR preporucuju tu stranicu: Podsjetila tu stranicu i oduševila se E.L.F proizvodima, i onda tek otišla vidjeti zemlje u koje šalju proizvode i nisam vidjela Hrvatsku i razočarala se. I sad mi nije jasno, puno cura iz Hrvatske naručuju i šalju im a nemaju našu zastavicu da šalju ovdje.

    OdgovoriIzbriši