utorak, 20. siječnja 2015.

COVERGIRL outlast stay fabulous

Danas Vam pišem o proizvodu kojeg sam dugo gledala kod američkih blogerica i youtuberica i toliko je hvaljen da sam morala popustiti i naručiti si jednoga.

Riječ je o Covergirl outlast stay fabulous tekućem puderu koji postoji u 14 nijansi. To je zapravo 3 u 1 proizvod: primer, korektor i puder. Naglašeno je da je to proizvod bez sjaja i daje cjelodnevnu flawless prekrivenost. Ima SPF 20. Bočica sadrži 30 ml.

Moj primjerak je s Ebaya, cijena mu je 12$. Stigao je u roku od tjedan dana. Bilo je malo zeznuto jer nisam znala koju nijansu trebam pa sam pogađala i uspjelo mi je. Uzela sam nijansu 842 - medium beige.


Ovaj proizvod se lagano nanosi, nije težak na licu, ima dobro prekrivanje i meni se T-zona nije zasjajila više od 10 sati ( imam normalnu/mješovitu kožu, T-zona se brzo zasjaji). Ambalaža me podsjeća na Max Factor Facefinity proizvod.

Evo swatcheva na mojoj ruci:

 




Sviđa li Vam se ovaj proizvod? Imate li želju isprobati ga? Biste li voljele da je dostupan kod nas?

3 komentara:

  1. Ovaj puder imam na WL otkad su ga Youtuberice počele hvaliti.. Podsjeća te na Max Factorov puder zato što je Covergil sestra firma Max Factora.. Daj stavi link od sellera sa ebay-a ako ti nije problem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo link sellera: http://www.ebay.com/usr/special_spice

      Izbriši
  2. I mani ga je velika želja isprobati još od kad su ga sve youtuberice redom počele hvaliti, baš me zanima kakav bi mi bio :)

    OdgovoriIzbriši